.: مشخصات درس
اهداف و مهارتها

بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است، شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت درحال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. دیجیتال مارکتینگ به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد گفته می شود.بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing  بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

 



شرایط شرکت کنندگان
1-آشنايي با اينترنت 2-آشنايي با زبان انگليسي 3-آشنايي باشبكه هاي اجتماعي

توانایی های مورد انتظار از دانشپذیران در پایين دوره
با تسلط به مفاهيم ديجيتال ماركتينگ مي توان در كسب و كار خود موفق تر فعاليت نمود كه از مزاياي ديجيتال ماركتينگ مي توان به موارد زير اشاره نمود *سرعت در انتشار پيام يا تبليغ *دسترسي آسان و قابليت تغيير محتوا *گستردگي فضاي تبليغات و ارتباط با اقشار مختلف *سنجش و آناليز عملكرد *قابليت برقراري ارتباط مستقيم با مشتري

مخاطبان
صاحبان وب سايت ها كليه افراد شاغل در خدمات وابسته به بستر هاي اينترنتي افرادي كه مدنظر دارند كسب و كار اينترنتي راه اندازي نمايند صاحبان كسب و كار ،مديران عامل،مديران و مشاورين حوزه ماركتينگ،فروش و روابط عمومي و برندينگ

مدت
10  ساعت

كاربرد درس در ساير دروس


سرفصل
  1. معرفی دیجیتال مارکتینگ
  2. تحقیق بازار
  3. بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)
  4. ایمیل مارکتینگ
  5. نوشتارهای تجاری و تبلیغاتی (Copywriting)
  6. تبلیغات کلیکی و محتوایی
  7. بازاریابی ویدئویی
  8. بازاریابی شبکه های اجتماعی