.: مشخصات دوره
آشنايي با اصول ديجيتال ماركتينگ
این دوره شامل درس(های) زیر می باشد:
   

بازاریابی و تبلیغات دچار تغییرات زیادی شده است، شرکت های کوچک به واسطه ی فضای دیجیتال و اینترنت درحال رقابت با شرکت های بزرگ هستند. دیجیتال مارکتینگ به تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت صورت می گیرد گفته می شود.بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing  بستر مناسبی جهت حضور خلاق و نوآور شرکت ها ایجادکرده است. در این فضا شرکت ها (هلدینگ ، استارتاپ ها) به صورت عمده حضور داشته و رقابت می کنند. استفاده از بازاریابی آنلاین بیش از پیش مورد نیاز تمامی سازمان ها و شرکت هاست.

 
  1. آشنايي با اينترنت
  2. آشنايي با زبان انگليسي
  3. آشنايي باشبكه هاي اجتماعي

 

 
   
   
 
1,190,000 ریال اعتبار تا تاریخ 29/12/1397   مجتمع فني ديباگران نويد پارس  
 
10 ساعت